מאמרים מקצועיים

מאמר על חומר האיטום המתקדם החדש של וינקלר-ONE FLOORING

חומר נוזלי לאיטום מפני מים:

flooring

 

נתונים

One Flooring הוא מוצר נוזלי חד מרכיבי לאיטום נגד מים, עם תוספת צבע והוא עמיד נגד קרני UV. המוצר פותח כך שיעניק תכונות ייחודיות של איטום מפני מים באיזור עם מעבר כלי רכב ושיגן על המשטחים האלה לאורך זמן. One Flooring מיועד לחללים מקורים וגם חיצוניים ובתנאים סביבתיים קיצוניים – טמפרטורות נמוכות מאוד וגבוהות מאוד (בין 0°C ל- 45°C+). ניתן ליישם את One Flooring על משטחים לחים, לחים מאוד או רטובים. המוצר נשאר יציב גם אחרי הלם תרמי.

המוצר מומלץ במיוחד לאיטום מפני מים והגנה על רצפות – גם כאלו הנתונות בעומס גבוה כגון: חניות מקורות, חניונים, מגרשי חניה באופן כללי, רצפות ייצור בתעשייה, שכבות בסיס מצמנט שלא עברו אשפרה מלאה (למשל, 7 ימים ב-15°C+), משטחים מבטון, משטחים שמרוצפים באריחים וגם במקומות שסובלים מבעיה מתמדת של לחות יתרה. לאחר אשפרה מלאה, One Flooring עמיד בפני בלאי אינטנסיבי שנוצר מהצמיגים של כלי הרכב. הנוסחה הייחודית שלו מאפשרת הידבקות מיטבית, גם למשטחי אספלט (ובלבד שעברו מכבש), והוא בעל התנגדות מכנית טובה (≥ 0,5 N/mm²).  One Flooringעמיד בפני גשם כבר לאחר כמה שעות מרגע יישומו.

אופן השימוש

לפני השימוש ב-One Flooring יש לערבב אותו למשך זמן קצר. המוצר מוכן לשימוש ואין צורך בשכבת פריימר או בגימור כלשהו. ניתן למרוח את המוצר בעזרת מאלג' מתכת או רולר עם שערות קצרות. מורחים שכבה ראשונה שמהווה 80% לערך מהצריכה המתוארת במפרט הטכני. שאר 20% מוקדשים לשכבה השנייה (למשל, 1.8 ק"ג למ"ר = 1.45 ק"ג למ"ר בשכבה הראשונה, 0.35 ק"ג למ"ר בשכבה השנייה).

מומלץ תמיד להשתמש בשכבה הראשונה ברולר עם שערות קוצניות. כדי להגיע לגמר טוב, יש למרוח את השכבה השנייה עם רולר עם שערות קצרות, הן בכיוון האורכי והן הרוחבי. אם צריך למרוח על קירות שנמצאים בשיפוע (≥ 15% ≤ 30%), יש לחלק את הכמות הכוללת לשלוש שכבות, כפי שמופיע להלן:

שכבה 1: 40% מהכמות הכוללת (בערך 700 גר' למ"ר)
שכבה 2: 40% מהכמות הכוללת (בערך 700 גר' למ"ר)
שכבה 3: 20% מהכמות הכוללת (בערך 300 גר' למ"ר)

כמויות

כמות כוללת 1.7 – 1.9 ק"ג למ"ר

אריזות

דליים של 10 – 20 ק"ג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *