מאמרים מקצועיים

מאמר על חומר האיטום החדש-ONE של חברת וינקלר

                                                       חומר האיטום הנוזלי החדש של Winkler

אם להקת קווין שרה"We Are the Champions" , אזי חברת Winkler מדגישה ואומרת: "We Are The One". כן, One. כי במסגרת חגיגות שלושים השנה בתחום שירותי הבנייה, החברה נתנה לעצמה במתנה One – חומר איטום נוזלי חדש בעל תכונות עמידות מצוינות המיועד לטיפול במצבי היישום הקיצוניים ביותר. למוצר נוסחה חדשנית וייחודית שפותחה כדי לספק את הדרישה לטיפול במצעים לחים ואף רטובים, עם אפשרות יישום גם בטמפרטורות הנמוכות ביותר.

תמונה ראשית

                                                                                                              WINKLER ONE – מוכן לשימוש

תודות לשימוש בפולימרים מיוחדים שנבדקו ונבחנו במעבדת המחקר והפיתוח של Winkler,  הרי One לא מכיל מים וחומרים ממיסים. בנוסף, המוצר מאפשר מעבר אוויר מהתשתית, תוך שמירה על עמידות בפני לחצים נגדיים של עד 4 אטמוספרות. One עמיד גם בטמפרטורות נמוכות וגבוהות (טמפרטורת הפעולה שלו נעה בין 30- ל-80+ מעלות), והוא נשאר יציב לחלוטין גם תחת זעזועים תרמיים. One הוא מוצר שתוכנן כדי לפתור כל בעיית איטום מפני מים גם בתנאים הקיצוניים ביותר – דבר ששום מוצר אחר בשוק אינו יכול להציע.

ניתן ליישם אותו בטמפרטורות הנעות בין אפס ל-45 מעלות והוא בעל עמידות גבוהה ביותר הן בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים והן בפני נזקי קרני השמש. בטמפרטורה של אפס מעלות הוא מתייבש תוך 5 שעות – זמן שמתקצר מאוד עם העלייה בטמפרטורה הסביבתית.

תמונה 2

                                                                                                                       WINKLER ONE

תחומי היישום של חומרי איטום הם רבים ומגוונים ובדרך כלל הם מורכבים, ולכן שימוש במוצר בעל תכונות מיוחדות וייחודיות הוא זה שיקבע את הצלחתו המלאה של היישום. ניתן ליישם את One על משטחי בטון ומדה עוד לפני שהם התייבשו לגמרי, על רצפות קרמיקה שסובלות מבעיות של לחות-יתר, על רעפים, על עץ ועל מתכת. בנוסף, ניתן ליישם את המוצר גם על יריעות אספלט פולימרי יבשות. כמו שאר הפתרונות המוצעים על ידי חברת Winkler, גם המוצר One מוכן לשימוש מיידי ואין צורך להוסיף פריימר. אחרי ההתקשות המלאה של החומר, ניתן לדרוך על הריצוף ובמקרים של יישום על גבי משטח קשיח כגון בטון וקרמיקה, ניתן יהיה להעמיד עליו שולחנות וכסאות מבלי שהדבר ישפיע על המשטח. One זמין בצבעים לבן, אפור, אדום, ואדוםרעפים. הצריכה היא 1.5 ק"ג/מ"ר ליישום בעובי של כ-2 מ"מ. לביצוע עבודת איטום מפני מים שהיא בטוחה ועמידה מאוד, Winkler מציעה גם להשתמש במוצרים Bc Seal Band ו-Bc Sel Pad עבור פינות, גופים בולטים, חיבורים, מרזבים וכו' וב-Winjoint Band לאיטום החיבורים. במקרה של שלוליות מים עומדים, מומלץ קודם כמובן לסלק את המים ובמקרה של יישום על יריעות אספלט-פולימר יבש וחלק, מומלץ להשתמש במסגרת Winthecno Mat.

תמונה 2

עם החידוש הטכני החשוב הזה,  Winkler פותחת את חגיגות שלושים השנה שלה בתחום שירותי הבנייה האיכותיים – פעילות שהחלה בשנת 1987 עם פתיחת המפעל ב-Cologno Monzese (מילאנו). Winkler היא החברה הראשונה באירופה שהציעה פתרונות איטום מבוססי מים ללא ממיסים והצליחה לכבוש לא רק את אנשי המקצוע האיטלקיים הטובים ביותר בתחום האיטום, אלא גם את השווקים מחוץ לאיטליה, אותם שווקים שדרשו את המוצרים הטובים ביותר שיעמדו בתקנים המחמירים ביותר והדבר הביא לה הכרה ואישורים בעלי ערך מהשווקים העולמיים המרכזיים. ONE, וכל החידושים האחרונים, מעמידים את חברת Winkler בפסגת התעשייה הכימית האיטלקית – תמיד תוך התחשבות בכבוד האדם והסביבה, עיקרון חשוב ומרכזי בפילוסופיה של Winkler Safe.

 

המאמר נלקח מהאתר של www.youtradeweb.com

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *